lördag 24 mars 2012

Dagens guldkorn


Jag måste bara visa detta underbara fat Forsla ifrån IKEA.
Jag blev helt förälskad!


Tänk er en fräsch sommarsallad, grönsaker, oliver, fetaost, rostade pinjenötter och jordgubbar serverat på detta fat! Härligt!
Eller fil och flingor i den djupa tallriken. Nyplockade bär i den lilla skålen!
Eller godis! 
Ja, jag kan fortsätta, men jag är redan övertygad!!

Bild: IKEA







På tal om godis. Ida och grannflickan var bjuda på fredagskvällsmys hos en klasskompis igår och de knåpade ihop denna lilla fina bukett. 

Sedan kom de till mig och ville att jag skulle fotografera den och lägga ut den på bloggen. Så söta!! 

Titta på det lilla kortet. Godis?
 Jag tror inte de förstår hur underfundigt det var! Eller så gör de, det!

Inspiration hämtad här


Dagens guldkorn - blommor plockade av mellan hjärtat


 

Guldkorn - överraskningsfika sockerbullar som älsklingen köpt hem




 Ha en fortsatt härlig lördag!

                                                                                                    /Jenny


4 kommentarer:

  1. Så gulligt och visst är Ikeas tallrikar och skålar helt ljuvliga. Du får ha en fortsatt skön helg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra tips med skålarna från Ikea, kan vara roligt med lite mer färg nu :)
    Första gången jag hittar hit, fin blogg du har, härliga bilder.
    Ha en bra lördags kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Fina skålar! Så fräscht med färg nu till våren.
    och fiffiga barn! En sådan bukett tackar man inte nej till. Sött!!

    SvaraRadera
  4. Föll också för det fatet. Ett turkost fick följa med hem från ikea i helgen. Står nu på soffbordet med ljuslyktor och olivträd på.
    Kram Lina

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...