lördag 24 mars 2012

Det kom ett paket...

 ...med det mest fantastiska halsband. Det låg i en underbar grå påse.
Färgen på halsbandet är ljuvlig, på bild nr 3 ser ni den faktiska färgen.




Ja, den söta påsen fick jag inte behålla någon längre stund, då Elsa behövde en kulpåse. Klart hon ska ha en kulpåse tycket de andra barnen när de såg min tveksamma min. 

Ja, klart hon ska ha det! Jag får väl förvara mitt underbara halsband någon annanstans!
Tack för alla era fina kommentarer! 
Jag blir så glad av dem och jag mår redan lite bättre! 

Ha en underbar lördag!

Vad ska ni hitta på?

/Jenny

4 kommentarer:

  1. Ser verkligen helt fantastiskt fint ut det där halsbandet! Tur att påsen kom till användning oxå.
    Idag ska jag hänga hos mina föräldrar och ta det väldigt lugnt, och äta många muffins. Blir bra det.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Så vackert halsband. SoM har så många fina smycken. Ikväll blir det häng framför TVn. Mannen har varit sjuk hela veckan.

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...