tisdag 20 mars 2012

För bra för att vara sant...


... men det är det inte!!

Jag vann! Jag!!
Jag som aldrig vinner!

Jag vann det underbara halsbandet Durbala i Rosenkvarts.

Detta slår helt klart burken med gröna ärtor som jag vann på julskyltningen 1978.

I LOVE IT!!


Bild lånad av Soul of Maïa

Rosenkvarts står för kärlek, ro och harmoni. Den ger oss livsglädje, lär oss att förstå och älska oss själva. Ja, inte dåligt det, inte! 

Precis vad jag behöver!

Bild lånad av Soul of Maïa 


Ha en härlig tisdag!!
                                                         
                                                        /Jenny

15 kommentarer:

  1. Japp! Det smycket slår en burk med ätror med hästlängder!!!! Grattis till en mycket fin vinst!
    Fin blogg oxå!!!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Stort grattis, det ser helt ljuvligt ut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vad snyggt! Grattis! Visst är det roligt att vinna något? Man blir uppspelt som ett litet barn...

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny.
    Stort grattis till din fina vinst :)
    Underbart vackert minsann och lite roligare än en burk med ärtor.
    Ha en jättefin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Superfint! Vad roligt :)

    Fin dag på dig

    SvaraRadera
  6. Grattis vad roligt för dig! Jag vinner aldrig något men alla har inte tur *ler*. Du får ha en bra dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  7. Grattis - vilket fint halsband!! Kram

    SvaraRadera
  8. Så vackert! Grattis, det är du värd! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. :-) :-) GRATTIS :-) :-)

    SvaraRadera
  10. nja , det vette i sjutton ...*skrattar


    Kram och stort GRATTIS ...Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  11. Men å va fint!! Lyckost till dig!!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till vinnsten!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...