onsdag 21 mars 2012

Mina armband...

...är jag glad för. 
Det är ett tag sedan jag gjorde dem och ni ser säkert varifrån jag hämtade min inspiration! 
Ja, riktigt.... Soul of Maïa.

Och nu har jag ett alldeles eget halsband ifrån Soul of Maïa! 
Ja, jag njuter fortfarande av det faktum att jag vann! 
Hoppas att ni står ut!
Imorgon har jag nog släppt det! ;)


Mina kreationer

Bild lånad av Soul of Maïa

Ha en sagolik onsdag!

                                                                                                           /Jenny

9 kommentarer:

  1. Väldigt vackra!
    Du behöver inte släppa det faktum att du vann, bara roligt att du är så glad!
    Ha en bra dag!/Emma

    SvaraRadera
  2. Oj vad fina och vad roligt att du är så glad *ler*. Du får ha en bra dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Väldigt vackra! Grattis till din fina vinst, mycket snyggt! Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbara, grattis alltid kul att vinna :) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Det är aldrig fel med att vara glad!

    kram

    SvaraRadera
  6. Åh, så fina! Älskar de grå mest :)

    SvaraRadera
  7. fina!
    Hon gör så vackra smycken, Soul of Maïa!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...