fredag 30 mars 2012

Moodboard

Det finns säkert oändligt många olika sätt att göra en moodboard, men här är min moodboard.
 Jag vill med denna moodboard visa känslan jag vill sätta i butiken/caféet. Jag visar färgval jag kommer att använda mig av och stilen jag vill ha. 



Alla bilder på moodboarden är hämtade i tidningar och på nätet.





Oj, vad roligt, utmanande och lärorikt det var på kursen igår. Jag fick många bra och konkreta tips på hur jag kan vidareutveckla min plan. Nu gäller det bara att omsätta alla tankar till ritningar, sektioner och perspektiv! 
Jag vet nu även vad jag ska produktutveckla. Men mer om detta en annan dag!


Nu är det äntligen fredag!!!

Ha en underbar dag!


                                                                                     /Jenny

8 kommentarer:

  1. Gillar din modeboard....

    Din plan lät rolig och intressant. Och kul att den blev uppskattad.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Många fina inspirationsbilder!

    Ha en riktigt skön helg, kram

    SvaraRadera
  3. ...då väntar vi ....*skrattar....

    Kram och fin fredag till dig också.

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  4. Jättefin är den! Ska bli så kul att se resultatet sen! Kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt med drömmar!! Håller tummarna!
    Kram // Fröken M.

    SvaraRadera
  6. Oj, vad fint! Ligger nog en del jobb bakom...
    Vad spännande :)

    Tess

    SvaraRadera
  7. SÅ flott og hvilket spennende kurs du tar.. Moodboards er virkelig så bra å jobbe med, mye lettere å formidle ideer og stemninger med det redskapet!

    Lykke til med alt, blir spennende å se resultatet. Ønsker deg en fantastisk helg! Stor klem fra meg

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig moodboard! Det ser ut som ett ställe där jag hade trivts. Du har också lyckats fint med att faktiskt förmedla en känsla. Samstämmigt och tydligt tycker jag :) Kul att du visar!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...