onsdag 19 september 2012

Ett rosa skimmer

I går kväll gjorde vi Fattiga riddare. 
Det är något vi inte gör ofta. 
Jag minns när jag var liten och mamma bjöd oss på fattiga riddare. 
Det var inte ofta då heller, ett par gånger endast, men starkt är minnet av detta enkla och söta.

Och igår mumsade vi alltså i oss härliga, fattiga Riddare. 
Ibland får man äta riktigt onyttigt, eller hur!




Jag och prinsessorna åt, Abbe som inte är så förtjust i sötsaker ville ha vanliga smörgåsar av pappas hembakade bröd. 

*
Nu onsdag och ljuvlig höstkväll!
Hoppas att ni har det bra alla fina!

Nu blir det kvällsmat, läxläsning, lässtund och godnatt här på Elvan!

Kram Jenny

8 kommentarer:

  1. Ser väldigt mysigt ut där bland de tända ljusen och de rosa muggarna!!

    Trevlig kväll på dig!!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  2. Mmm vad gott fattiga riddare.Ser så mysigt ut med tända ljus .Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Oj vad det var längesen vi åt fattiga riddare. Hade glömt bort det där helt och hållet.
    Tack för påminnelsen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lite onyttigheter då och då är absolut ett måste tycker jag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja det var längesen...men så gott:)

    SvaraRadera
  6. Å...länge sedan, men såå enormt goda. Borde äta, oftare!

    xx

    SvaraRadera
  7. Ååh, det var längesen, men så gott!! Fina, mysiga bilder!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt fina bilder! :) Ha en fin helg! Kram :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...