fredag 18 januari 2013

Ho, ho...

 Ja, här har det ekat tomt i ett par dagar. 
Det har varit en sådan vecka då det bara varit för mycket. Många roliga saker, men också en del måsten. 
Ja, ni vet väl hur det kan vara!

*

Men idag firar vi Abbe som fyller 11 år! 
Hurra, hurra, hurraaaaa!

Vi har precis sjungit, ätit tårta och nu förbereder vi oss för en dag i skolan. 
Jag ska vara med barnen i skolan idag. Spännande! Matte, matte, musik, SO, klassråd!
Jag ska gå mellan barnens lektioner. 
Det jag oroar mig för är rasterna, pulkabacken!! Hu!!

Efter skolan får Ida och Elsa följa med mig på inredningsuppdrag! 
Ja, vi får ta del av varandras tillvaro idag! Kul!


Jag älskar dig finaste Albin!!

*

Önskar er en underbar fredag!

Kram Jenny

15 kommentarer:

  1. åh så söt han är Albin,vilken kvinnotjusare han kommer bli eller är:)
    Kul att ta del av varandras dagar! Inredningsuppdrag låter kul berätta! kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Han är fin han! Så vackra drag.
    Hoppas att han får en härlig födelsedag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg liten ung kille!
    Grattis till honom!
    Ha en bra dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Härligt att följa med en dag i skolan! Brukar också göra det ibland, känns skönt att ta del av deras vardag och veta vad dom pratar om samtidigt tror jag att barnen är trygga i att dom vet att man vet vad dom pratar om.. Hur invecklat blev inte det?! :) Skönt med fredag! Grattis till 11åringen och lycka till med inredningsuppdrag, låter spännande! Ha en trevlig helg! Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS till Albin! :-)
    Vi ses i em!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till din stora kille!!

    Vilken spännande dag, att ni får ta del av varandras vardag på detta sättet!!
    Hoppas det gick bra i pulkabacken:)

    Ha en fin fredag!

    Kraam kära du!

    SvaraRadera
  7. Grattis till storakillen. Ha en bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Vad fin han är !!!
    Ett stort grattis på födelsedagen.
    Låter om en riktigt rolig dag.
    Hoppas att kvällen blir lika mysig.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  9. Tiden går fort. Min son bli elva om två månader. Han var ju nyss bebis?

    Grattis! Och trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Så roligt ändå att ni kan vara tillsammans mitt i era fulltuppliv :)

    Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  11. Spännande att följa med barnen på deras dag och för de att följa med dig!
    Grattis till sonen! Vi firar en son i helgen oxå ;)
    Ha en fin fredagskväll, kram Suss

    SvaraRadera
  12. Mysigt att vara med barnen i skolan..
    Stort grattis, ha fina helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis till Abbe!!:) kram

    SvaraRadera
  14. Mysigt att vara med i skolan, det borde jag också göra. Fin som du har. Trevlig helg och hoppas att ni får en mysig lördag! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...