lördag 30 mars 2013

Glad påsk!

Tittar in som hastigast och önskar er all en underbar påskafton!!
Tack alla fina, underbara ni som tittar in här hos oss på Elvan!

Idag väntar påskmiddag hos min bror och hans familj. Det ska bli så mysigt. 
Små påskpresenter är inhandlade till småkusinerna, vi tänkte att de troligtvis redan ätit sig mätta på allt påskgodis!

Hur är det för er? Är ni trötta på allt godis vid det här laget eller har ni inte börjat frossa ännu!
Jag sprider ut det och äter lite här och lite där. Barnens påskägg har jag redan nallat ur!

Och förresten, jag glömde nästan helt...! 
Jag fick ett påskägg!! Av älskade O som tydligen läst på bloggen, hihi!
 Ja, jag fick leta i trädgården jag också och i 
den vinterklädda bersån hittade jag mitt ägg med en lapp i. 
En vit blus att beställa hem!! 
Tack älskade O!





Njut av dagen! 
Krama om de som betyder något för er, visa dem att de är viktiga för er!

Ha en skön Påskafton!!

Kram Jenny

13 kommentarer:

  1. En riktigt skön och härlig påskhelg till dig med, Karin

    SvaraRadera
  2. Vilken fin överraskning att hitta i påskägget! Njut av påskhelgen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Härligt påskiga bilder! Kul att få leta påskägg som vuxen också:)

    Ha en riktigt mysig påsk!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. MEN så gulligt av honom! Jo, trött på påskgodis och mat är jag så jag tänkte springa av mig lite strax i några butiker ;-)
    Sen blir det bio o mys i kväll.
    Kram o Glad Påsk! Judita

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder!
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Trevlig afton till dig också fina du!!
    kram

    SvaraRadera
  7. Så fint med påskpresent! :)
    Nja... godiset är jag faktiskt inte så hård på, någon enstaka bit då och då, bara.
    Ha en fortsatt fin påskhelg med nära och kära!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Hej kikar in och säger GLAD PÅSK!
    Ha en fortsatt trevlig helg /Carola

    SvaraRadera
  9. Kul med påskpresenter. Usch ja mycket godis blir det rent för mycket. Ha en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Lyllos dig! Jag fick inget påskägg. Men godis har jag fått. Alltid något :)

    Ha det fortsatt toppen i påsk!

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder god fortsättning på påsken kramDiana

    SvaraRadera
  12. Vad mysigt att även du fick ett fint påskägg!
    Men jag reagerar på att ni fortfarande har så mycket snö hos er!
    Ha en fortsatt fin påsk!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Gud vad gulligt gjort av "O", det är kärlek det minsann!
    Våra kids fick också leta efter fyllda påskägg i trädgården, även fast de är 13,11 år så vill de ju ha det. Vi vuxna vill ju också ;)
    De fick också en varsin påskpresent att öppna.
    /Lisa

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...