onsdag 22 maj 2013

Ett äpple ...

...om dagen...!

God morgon onsdag!

Dessa bilder hittade jag i datorn igår. Det är ett par veckor sedan de togs!
Jag ville nog egentligen visa vår nya skrivtavla på vilken vi skriver upp dagens händelser, men det blev aldrig av. 
Men så hittade jag dem nu igen! Och då var det äpplena som föll mig i smaken.


Bilderna signalerar enkelhet, avskalat (hmm) och frid tycker jag, något som jag saknar just nu i livet! Jag längtar tills det känns enkelt, avskalat och fridfullt...även om jag också tycker att det är kul nu när det händer mycket.

Men kroppen skriker av trötthet och huvudet är fullt av tankar, idéer, projekt, som jag vill göra!

Idag blir det en kort dag på jobbet, sedan hem och umgås med barnen!

Det blir bra!!

Kram på er!

Och grattis till Krisse!

Jenny

4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Duktig du är på att fota!
    Snyggt bord du har gjort något sådant skulle mannen min göra, när han får tid... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig vännen, ideerna o projekten finns kvar även om du tar en dags time out, andas o hittar nya krafter. Ha en mysig dag med barnen o dina bilder är alltid lika ljuvliga. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jenny! Så fina bilder! Men nu har det visst hänt något, bloggermonstret har varit framme, han med virussäcken:-) Din äppelbild ligger helt plötsligt bland mina bilder på bloggen, i högerkolumnen.. Samtidigt har min naturbild hamnat som minibild framför ditt blogginlägg i min blogglista! Vad skedde?!? Gillar inte när sådant händer, visar bara hur sårbart detta med internet är. Jag ska avsluta alla program och logga in på nytt på Blogger så får vi se vad som händer... Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller med ibland är det svårt att hitta balans...

    Tycker lasyren som du hittat till ditt planteringsbord var superfin!

    Kram jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...