måndag 27 maj 2013

Lite smått och gott....

...ifrån GRANIT!

Och jag hade kunnat tänka mig allt!!
Speciellt zinkbordet,...och korgen...och...ja, ALLT!!


God morgon måndag!

Idag blir det lååång dag på jobbet och sedan kvällsaktivitet tillsammans med mina elever och deras föräldrar.

Jag fortsätter att hämta inspiration till trädgårdslivet och sommaren.
 Ja, ni kanske tycker att jag är fanatisk, som lägger så stor tid till detta, då semestern stundar. Men semester för vår det kommer till stor del tillbringas hemma och inte i Italien som var tanken. 
Men med älskade Os knä och hans rehabilitering, med åtta veckors sjukskrivning, sjukgymnastik mm, så blir det allt att hålla sig på hemmaplan. 
Vi får väl se om vi kan hyra en stuga någon vecka, någon stans i Sverige.
Ja, så nu förstår ni varför jag fokuserar så starkt på att få det mysigt hemmavid!!!







GRANIT har så mycket fint!

Kanske hinner med ett besök i veckan!!

Kram på er!
Nu kör vi måndag så att det ryker!!

Jenny

10 kommentarer:

  1. Vilken tur att ni har pool! Och bor nära havet.

    Önskar dig en fin vecka. Själv ska jag skola kn lillasyster. Jisses, redan?

    :-)

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint. Stråkorgen skulle jag också vilja ha.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. jag med! behöver definitivt korgen och zinkbordet ;)

    Granit har så mycket läckert.

    Ha en fin vecka!

    KRAM
    lotta

    SvaraRadera
  4. Granit, en favoritaffär som jag alltid besöker när jag hamnar i en stad där den finns. Trist med Italienresan, men huvudsaken är att mannen blir bra, Italien finns ju kvar nästa år med....SommarSverige är superfint när det visar sig från sin bästa sida o det hoppas vi på i år, mycket sol o härlig värme. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Jag var där i helgen, men det är ju konstigt att man missar saker! Korgen missade jag helt! Vi planerar också Italien, men kommer aldrig till skott att boka eftersom min sambo säljer pooler och det är högsäsong, så vi får se vart vindarna bär i sommar. Skåne är ju inte fel heller!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Jag gick tomhänt från Granit i söndags, för jag tänkte gå tillbaka sen, men hann aldrig dit... Nu hade de hur mycket som helst verkligen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Riktigt fina saker. Jag hoppas att semester och rehabiliteringen går riktigt bra och är trevlig!

    SvaraRadera
  8. Mycket fint ..:) och jag är säker på att ni får en fin semester ändå .

    /Pernilla

    SvaraRadera
  9. Dags att ta sig en tur till Granit nu ser jag, det var så länge sen sist:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  10. Önskar vi hade en Granit lite närmre, finns alltid så mkt fint.
    Är säker på att er sommar blir fin här hemma i Sverige också!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...