tisdag 11 juni 2013

Enkelt

 Ja, det är ganska enkelt att leva dessa dagar! 
Dagarna innan skolavslutning. 
Inga läxor bara roligheter för barnen i skolan!

Och själv får man presenter på korsan och tvärsan, av elever och deras föräldrar.

Idag kom en liten pojke med hembakade kakor i en fin glasburk.
Ja, de var så goda, så att jag och familjen redan mumsat i oss nästan alla. 

Det finns endast en kvar och den spar jag tills det blir tyst och lugnt i huset. 
Då ska jag ta en stund för mig själv och njuta av denna, mest underbara havrekaka, med mandel och russin, jag någonsin har ätit!!



Ha en skön kväll alla fina!

Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny! Vad roligt att läsa din blogginlägg! Ja, de där havrekakorna såg riktigt goda ut. Hoppas allt är bra med dig och familjen! Kram Sarah i Alingsås

    SvaraRadera
  2. Förstår att den snälla fröken får massor av kakor o annat fint. Njut av den sista kakan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...