söndag 9 juni 2013

Lååånghelg....

 ...lider mot sitt slut!

Oj, vad vi har njutit! 
Vi har njutit av det vackra vädret, vi har njutit av kalasfirande och goda vänners sällskap!

En av mina bästa vänner och hennes familj har bott hos oss i ett par dagar. Jag och min väninna har fått njuta av tid tillsammans i Lund. Åh, denna stad älskar jag! Så viktigt att få tid att bara vara, och tid att shoppa lite, så klart!

Vi har hunnit med tre kalas, ett för Elsa, ett för Abbe och slutligen 
gå på ett kalas till lillkusin Tyra.

Men det bästa med denna helg, förutom allt underbart, är att min andra bästa väninna har fått komma hem igen. 
Och allt har gått bra, och allt kommer att bli bra. 
Ja, så är det...mmm, jag njuter av den känslan!



Veckan som drar igång har mycket att bju´på!! 

Studentkalas hos grannar, skolavslutning för barnen, besök hos bästa vännen...och säkert mycket mer!

Ha en fin start på veckan och kom ihåg att njuta och att leva här och nu!

Nu blir det glass och film i soffan!

Kram Jenny

5 kommentarer:

  1. Härlig sommar .....och din väninna verkar ha en jättefin vän i dig , att ha med som stöd när hon får komma hem..:)

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Fina du vilka sommarbilder du bjuder på!!! ( vill också ha pool när solen skiner) själv har jag bara haft vanlig " korthelg" å kunde gärna varit ledig ett par dagar till. Är Lund en mysig stad att besöka i sommar på våran Skåne/ Danmark semester måntro?! Krams m

    SvaraRadera
  3. Gud så härligt!
    Och vad skönt att din väninna kommit hem igen. Min väninna som oxå legat på sjukhus under tragiska omständigheter, kom hem i veckan. Den bästa nyheten på länge!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att det har gått bra för din väninna! Och vilka härliga sommarbilder!! Stor kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...