söndag 7 juli 2013

Mässing...guld...mattborstat...

...jag gillar!!

God morgon sommarsöndag!

Idag väntar middag med svärmor, men först lite poolhäng med kaffe och frukost, sedan promenad vid havet, kanske en cykeltur till långa bryggan för ett svalkande dopp. 
Ja, en härlig dag helt enkelt!

*
Igår hittade jag detta underbara armband i en liten butik på Råå.
Jag är ju egentligen en silvrig tjej.
 När jag var yngre använde jag mycket guldsmycken, men jag har insett att jag är mer kall i mina färger och passar därför bättre med silversmycken. 
Trivs bättre i detta också!

Men igår drogs mina ögon till detta stela armband. 
Det är mattborstat och inte så glänsande guldigt och jag föll huvudstupad för det. 
Det kommer troligtvis sitta på min handled hela sommaren. 
Det gillar jag...att hitta saker som man fäster sig så vid!



Bär ni silver eller guld!

Ha en underbar dag!

Kram Jenny

12 kommentarer:

  1. Vilket fint armband! Jag är egentligen en guldtjej, men har de senaste åren burit silver för att jag gillat det. Men nu börjar det smyga sig in mer guld igen. Ha en toppendag, själv ligger jag vid poolen nu.
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Guld! Glimmar bättre:) kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Waoo så vackert...
    Jag bär just nu mest silver sånna där långa hä'rliga halsband med hjärta eller kors i/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  4. Så snyggt armband.
    Jag var oxå en guld tjej när jag var yngre men har använt bara silver i många år, men har köpt mig ett halsband i guld som jag kommer kunna bära länge. Så jag ska nog blanda lite guld å silver..
    Ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt. Jag har förkärlek till guld, vitguld. . . kramis N

    SvaraRadera
  6. Både och :) men gillar vitguld kram Diana

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Jag är också en silvertjej men kan vid enstaka tillfällen blanda upp med guld. Kram Nina

    SvaraRadera
  8. Jättefint!! Gillart! Är en silvertjej men bär guld ibland och jag tycker det passar tillfället bättre:)

    ha en fin kväll!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  9. Superfint armband :) Underbart när man hittar sådana godbitar!

    Kram från en silvertjej och före detta Bjärreds-tjej ;)

    Line
    http://themanylivesofline.blogspot.se/

    SvaraRadera
  10. Verkligen snyggt! Det är fint med saker man gillar så där direkt! Jag har mest silver :) Kram!

    SvaraRadera
  11. Jag har blivit mer och mer förtjust i guld men silver är fortfarande sååå snyggt. Kramis Nilla

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...